وبلاگ جیگر خالهوبلاگ جیگر خاله، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
آقا مهدیآقا مهدی، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

فسقلی خاله ❤‿❤

بابایی 25 سالگیت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــ

1393/11/17 8:30
نویسنده : خاله عاطفه
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی خندونک

سلام بابایی خندونک

و سلام مامانی...محبت

و سلام همه ی دوستایی که به وب ما میاننننننننننننننخندونک

امروز جشنه میدونین جشن چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جشن تولد بابایی فسقلیبغلتشویقجشندلغک

بابایی 25سالگیت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــ❤ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخندونکخوشمزهقه قهه خندهقه قهه

 

 

 

воздушные шарикивоздушные шарикивоздушные шарикивоздушные шарикивоздушные шарикивоздушные шарикивоздушные шарикивоздушные шарики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بابایی صد سال به این سالهاااااااااااااااااااااااقه قهه

خیلی دوست داریممممممممممممممممممممممحبتمحبت

تولدت مبارک مبارکه مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخندونک

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست

جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است

سالروز تولدت مبارک داماد گلموننننننننننننمحبتمحبت

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

♥ نیکتا ♥
17 بهمن 93 10:57
تولد باباییتون مبارک امیدوارم همیشه سلامت باشن
خاله عاطفه
پاسخ
خیلی ممنون دوست عزیز
♥ نیکتا ♥
17 بهمن 93 11:23
رمز را در خصوصیتون فرستادم
مهربوون(محیا)
17 بهمن 93 19:38
تولد دامادتووون مبارک ... انشاالله خوشبخت بشن ...
خاله عاطفه
پاسخ
مرسی خاله لطف کردی
مامان محمد طاها
18 بهمن 93 10:29
عزیزم تولد داداشت مبارک ... انشالله 120 بشه
افسانه مامان فاطمه
20 بهمن 93 13:48
سلاااااااااااااااااام تولد آقای داماد و عقدشون مبارککککککککککککککککککککک
خاله عاطفه
پاسخ
سلامممم مرسی خاله لطف کردی
✿ مه آ سا✿
22 بهمن 93 22:47
من آپم لطفا بیا و برام نظر بده
آیسان ، ترانه
23 بهمن 93 17:16
سلام دوست عزیز ... از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، خسته نباشید ... خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ... سپاس ... من لینکتون کردم دوست داشتید منم لینک کنید
مامی دریا
23 بهمن 93 23:06
25 سالگیت مبارککککککککک من اپم با سوغاتی های مامان بزرگم و... بهم سر بزن خوش حالم کن
خاله عاطفه
پاسخ
مرسی حتما
♥ نیکتا ♥
24 بهمن 93 17:02
سلام خاله جونم با مطلب جدیدم آپ شدمممم به منم سر بزنید