وبلاگ جیگر خالهوبلاگ جیگر خاله، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
آقا مهدیآقا مهدی، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

فسقلی خاله ❤‿❤

همه چی آرومه

1393/11/24 18:06
نویسنده : خاله عاطفه
410 بازدید
اشتراک گذاری

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

سلام فسقلی..خوبی؟؟؟آخ از کی نیومده بودم واست پست بذارمزیباقهر

ببخشید خاله سرم شلوغه (الکی مثلا من مشغله کاری دارمخندونک)

بابابزرگی که مکه ست چند شب پیش با گوشی باباییت تصویری باهاش حرف زدیمزیبا

دلمون خیلی براش تنگ شدهههغمگینبی حوصله

خاله نسرینم ک مشهده....ما موندیم تنهاااقهر

اما باباییت هست مامانیتم هست مامان بزرگی هم هست وگرنه خیلی تنها بودم و از تنهایی دق میکردم

(الکی مثلا من احساس دارمخندونک)

خلاصه همه چی آرومه و خوش میگذره بغلتا پستای بعدی بدردو فسقللللللللبای بایبای بای

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

افسانه
6 اسفند 93 11:17
سلام عاطفه جان وبت خیلی قشنگه کیف کردم منتظر حضورت در وبلاگم هستممممممممم
خاله عاطفه
پاسخ
سلام مرسی الان میام