وبلاگ جیگر خالهوبلاگ جیگر خاله، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
آقا مهدیآقا مهدی، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

فسقلی خاله ❤‿❤

امشب1393/10/29

1393/10/29 18:15
نویسنده : خاله عاطفه
236 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام فسقلیییییییییییییییی....خوبی دیگهزبان

ماهمه خوبیم...حسود

امشب باباییت اومده پیش ما خندونک من و بابایی و مامانی رفتیم بیرون چنتا خرید داشتیم انجام دادیممحبت

واااای یک برف خیلی سنگین داره اینجا میباره ما خیلی بابت این موضوع خوشحالیم....هوا واقعا عالی شدهخوشمزه

سر مزار شهدا هم رفتی فوق العاده سرد بود هواااا خلاصه یخ زدیم

واقعا برف شدیده خیلی عالیهههههههههههه خدا روشکرمتنظربغل

الانم که من دارم این مطلبو تایپ میکنم باباییت کنارم داره نماز میخونه...فک کنم رکعت دومهخندونک

راستی یه سری چیزا رو یادم رفت بگم....

ما روز جمعه ینی 3 بهمن خواستگاری رسمی داریم...امیدوارم خوش بگذره ک میگذرهخندونک

ما 7 بهمن داریم واسه عقد نجمه و علی میریم مشهد...خندونک

آخ جون عقد در حرم امام رضـــــــــــــــــــامحبتمحبت

همین دیگههههههههه حرفی ندارم بزنم ...فقط دعا کنید برف ادامه پیدا کنه فردا تعطیل بشهخندونکخندونک

ایشاللهههههههههههههههقه قهه

تا مطالبی دیگر بدرودبای بای

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 

اومدم مطلب رو ویرایش کنم...عکس سادالویه ی امشب...به افتخار خاله عاطفـــــهخندونکتشویقخندونک:

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 

تزیینش کار خاله خانومت بود فسقلیحسود

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)