وبلاگ جیگر خالهوبلاگ جیگر خاله، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
آقا مهدیآقا مهدی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

فسقلی خاله ❤‿❤

بازم بابایی اومد و تبریک عید

1393/10/19 12:10
نویسنده : خاله عاطفه
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلامخندونکخوبی فسقل؟؟ پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

امروز (1393/10/19) عیدههههههه...عیدت مبارک خاله...

عید همه ی نی نی های نی نی وبلاگ مبارکــــــــــــــــــ❤ـــــــــــ..

امروزه بابایی بازم اومده خونه ی ما ....

الان پیشمونه...جای همه خالی....108.gif

ایشالله مهمونی های بعدی همه باشننننننننننننننن..ایشاللهمتنظر

امروزم یه روز فراموش نشدنیه برای همه مون.... خیلی داره خوش میگذره

عید همه ی مسلمین جهان مبــــــــــ❤ــــــــــــــارک...

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مریم(مامان ثنا جون)
19 دی 93 12:47
عید شما هم مبارک انشالله بهتون خوش بگذره
خاله عاطفه
پاسخ
ممنون
مامان و بابا
19 دی 93 15:00
عید شماهم مبارم عاطی جون و نی نی
مامان وبابا
19 دی 93 15:01
گلم ممنون به وب من سر زدی عزیزم شمام وب خوشگل داری موفق باشی
افسانه مامان فاطمه
19 دی 93 22:59
عاقا یه سواااال چجوریا انقد به شما خوش میگذرهههههه مگه آقای داماد چیکار میکنه بعدش این همه که به شما خوش میگذره پس ببین به خواهرت چی میگذره ایشالله همیشه همینطور شاد دور هم باشین ایشالله عروسی خودت عاطفه جون
خاله عاطفه
پاسخ
داماد ما خیلی آقاستمثه داداشه ایشاللهههههههههههههه
مامان صدیقه
20 دی 93 8:12
سلام عزیزم چه خوبه که واسه نی نی بوجود نیومده وب ساختی.ایشالا زوده زود خاله بشی.وبت قشنگه
خاله عاطفه
پاسخ
سلام...مرسیییییییییییییی
soheila
20 دی 93 10:21
ُسلام خاله عاطفه جووووون وبلاگتون عالیهههههههههههههههههه ایشالله همیشه سلامت و شاد باشی این خواهرزاده ی فسقلیت بفهمه چه خاله خوبی دارهههههههههههه
خاله عاطفه
پاسخ
سلاااااملطف دارین
لیلا
20 دی 93 10:26
سلام خاله عاطفه ممنون از اینکه به وبلاگ پسر من سرزدی وبلاگ خوبی داری برای نی نی خواهرت یه بوس خوشگل برای نی نی که قرار بیاد و خاله شو خوشحال کنه. خاله شدن خیلی کیف داره مطمئن باش
خاله عاطفه
پاسخ
سلام خواهش میکنم آرهههه صد در صد
سمیه
20 دی 93 11:08
سلام عزیزم انگار همه خاله ها مهربونن ، دست شما درد نکنه وبتون قشنگه
خاله عاطفه
پاسخ
سلام..بعلهههههه دیگهههههه خواهش میکنم
مامان حديث
20 دی 93 13:05
وااااااااااي چه جالب همه ي مطالبتون رو خوندم تا ببينم چه خبره پس هنوز ني ني در كار نيس ان شاا... ني ني دار شدن آبجي نجمه خانم و عروسي و خواستگاري عاطفه جون ممنون بهمون سرزدين
خاله عاطفه
پاسخ
ممنون لطف دارین شما خوشحال شدم
مينا مامان اميرعلي
20 دی 93 13:12
عيدت مبارك خاله جوووووووووون
خاله عاطفه
پاسخ
عید شماهم مبارکککککککککککک
مرجان
20 دی 93 13:42
باریک اله !! چه خاله باذوق و باحالی! وبت قشنگه. موفق باشی.
خاله عاطفه
پاسخ
ممنون لطف دارین
مامانی
20 دی 93 14:40
عاطفه جون خوبی عزیزم من قبلا بهتون سر زده بودم الانم لینکتون کردم
خاله عاطفه
پاسخ
اهان ممنون مرسییییییییی
مامان و بابا
22 دی 93 17:21
عید شمامم مبااااااااااااااااااارک خاله مهربون از وبلاگت خیلی خوشم اومده با اجازه میخوام لینکتون کنم
خاله عاطفه
پاسخ
مرسی لطف دارین... با افتخار لینک شدید