وبلاگ جیگر خالهوبلاگ جیگر خاله، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
آقا مهدیآقا مهدی، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

فسقلی خاله ❤‿❤

خرید 1393/10/20

1393/10/21 14:12
نویسنده : خاله عاطفه
181 بازدید
اشتراک گذاری

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

سلام بر همه ی دوستانم و خواهر زاده ی عزیزم بنام فسقلــــــــــــــــــــیتشویق

خوبید شما؟؟؟ خب خداروشکر... 

دیشب ما  به همراه خانواده ی باباییت رفتیم واسه خرید...

البته جای خاله نسرین و عمه فاطمه و عمو حسن خالی بود...

اما خیلییییییییییییییی خوش گذشت...خیلی ..مخصوصا به من که اولین باری بود همراشون میرم خرید...

برای نو دامادمون،یک عدد کت وشلوار شیـــــــــــــک خریدیم..مبارکش باشه(البته جورابخندونکو پیراهن خندونکهم خریدیم)

برای نو عروس یه مانتو شلوار شیــــــــــک و یه شال خیلی خوشکل خریده شد...دستشون درد نکنه...  

مبارکشون باشه...

دیروز هوا ابری بود خیلی هوای قشنگی بود و همه چی بخوبی پیش رفت

باباییتم که طبق معمول دست از شوخی برنمیداشتخندونک

خلاصه کلی خوش گذروندیم،جای اونایی که نبودن خالی

و در آخر رفتیم رستوران یه چلو کباب دبش زدیم تو رگـــــــــخندونک     

خیلی خوش گذشت...راستی اینم یادم رفت بگم ...بعد از اذان مغرب خاله حمیده به ما پیوستند..خوش آمدی خاله جانخندونک

ساعتای 23.30بود که به طرف شهرمون حرکت کردیم....  

ساعتای 00.30رسیدیم شهرمون   من که تو ماشین خواب رفته بودم 

واقعا یه روز فراموش نشدنی بود من هیچوقت یادم نمیرهههههمحبت

http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامانی
21 دی 93 14:14
ایشا ا... عروسی خودت عاطفه جووووون بری خرید
خاله عاطفه
پاسخ
ایشالله
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
21 دی 93 14:24
وایییییییییییی چه حال و هوایی ..
خاله عاطفه
پاسخ
عالی بود
مهربوون
21 دی 93 16:59
عزیززززم...همیشه خوش باشی... انشاالله در آینده ایی نزدیک عروسی خودت 😍😍😍 کادو ها هم مبارکشووون باشه
خاله عاطفه
پاسخ
مرسییییییییییییی
مامانی
21 دی 93 20:33
سلام عزیزم شما هم وب قشنگی درست کردی لطفا عکس نینی خوملم بزار
خاله عاطفه
پاسخ
سلام مرسی لطف دارین... نی نی ای در کار نیستخواهرم تازه نامزد کرده
♥ایدا♥
22 دی 93 20:00
ایشالا همیشه شاد باشی بهم سر بزم
خاله عاطفه
پاسخ
مرسی خانوم
عسلي
23 دی 93 13:25
سلام عاطفه جون.مرسی که سر زدی... وب توئم خیلی قشنگه..من خواهر آیه هستم...14 سالمه... ویتو لینک کردم عزیزم بازم سر بزن
مامان پارسا
24 دی 93 10:07
♡♥ستاره ها هيچ گاه از خاطر آسمان نمي روند، بگذار دل من آسمان باشد و ياد تو ستاره.♥♡